Jak nacvičit ten "druhý" orgasmus

14. prosince 2007 v 23:41 | ája |  sex a vztahy
Pokud patříte mezi to (větší) procento žen, které nedosahují orgasmu vaginálně, ale jinou metodou - většinou pomocí dráždění klitorisu, určitě byste chtěly také pocítit někdy tu slast orgasmu vaginálního.
Takže tady je takový malý návod, jak se takový orgasmus dá naučit nebo spíš natrénovat.
Hlavním krokem k dosažení vaginálního orgasmu, je najít bod G a umět ho dostatečně využít.
Grafenbergův bod, G bod, Gbod: Erotogenní zóna na přední stěně vagíny, jejíž stimulace vede k orgasmu doprovázenému výronem tekutiny (ejakulace) vzdáleně připomínající sperma (female ejaculation). Měl by ležet asi 3-5 cm od poševního vchodu. Rozhodně však tento bod G není citlivý u všech žen.
Asi nejlepší cesta jak najít poprvé bod G je s pomocí partnera.
1. Sedněte si, nebo klekněte na pohovku, protože poloha v leže pátrání stěžuje.
2. Nejdřív se dojděte vymočit. Nalezení bodu G může u ženy způsobit pocit, že potřebuje močit. Když si jste jistá, že už močit nepotřebujete, můžete pohodlně a bez jakýchkoli problémů začít hledat bod G.
3. Vložte jeden nebo dva prsty do pochvy a hlaďte přední stěnu uvnitř pochvy. Je to docela hluboko v pochvě.
4. Když najdete hrubou nebo jako by vrásčitou oblast na přední straně pochvy, začněte tuto oblast stlačovat. Nebojte se trochu přitlačit. Nepřestávejte dokud nenajdete ono místo.
5. Až toto místo najdete, tak to zaručeně poznáte. Když budete pokračovat v masírování této oblasti, přední stěna pochvy se trochu zvětší. To je způsobeno tím, že se ženina pochva více prokrví. U některé ženy může toto místo být na omak cítit jako malý vlašský ořech. Jeho přesná poloha a velikost je u každé ženy jiná.
6. Když budete pokračovat v masáži tohoto místa, začnete pociťovat příjemné stahy vaší dělohy a pokud to vydržíte potřebnou dobu správným způsobem, zažijete dosud nepoznaný orgasmus.
Když najdete svůj bod G, musíte zvýšit jeho citlivost. Zkuste tento recept, který se objevil v časopisu Cosmopolitan:
Nejprve si slibte, že se na čtyři týdny vzdáte dráždění poštěváčku a klitoridálního orgasmu. Musíte se soustředit pouze na ten odlišný pocit, který vyvolává bod G. Poté se začněte věnovat jen bodu G. Sama nebo s partnerem se ho dotýkejte po dobu patnácti minut dvakrát nebo třikrát týdně. Čím častěji to budete dělat, tím rychleji se naučíte správné pohyby. Když se zaměřujete na svou novou oblast rozkoše, jakmile máte pocit, že jste dostatečně vzrušená, začněte stahovat svaly, kterými obvykle přerušujete močení. To vám pomůže, abyste se soustředila na to pravé místo a lépe se naladila na prožitky, které z něj máte.
A nakonec se zbavte pocitu, že když se věnujete G-bodu, musíte dosáhnout orgasmu za každou cenu. Pokud se cítíte pod psychickým tlakem, propadnete nervozitě a to je nejjistější způsob, jak zabít jakoukoli rozkoš. Během nácviku si místo přemýšlení o orgasmu raději představujte něco hodně sexy. S trochou štěstí by erotické fantazie měly nastartovat orgasmus přirozeným způsobem.
Pokud se vám podaří svůj bod G opravdu "nacvičit" k vaginálnímu orgasmu nebo alespoň k jeho citlivosti, tak s partnerem můžete najít spoustu poloh, u kterých je tento bod dostatečně drážděn. Nejvíc je tento bod drážděn v poloze zezadu ve stoje nebo v klasické poloze, kdy je žena podepřená polštářem. Také je dobrá poloha, kdy žena sedí na partnerovi obrácená zády k němu.
z časopisu Cosmopolitan
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 LeMans- tajný agent LeMans- tajný agent | 19. prosince 2007 v 13:21 | Reagovat

Sama nebo s partnerem se ho dotýkejte po dobu patnácti minut dvakrát nebo třikrát týdně.  -- tý jo to mě rozesmálo už si píšu do kalendáře: Každé úterý a čtvrtek po sportu před Ordinací v růžové zahradě - HRA NA ČESTMÍRA..

2 ája ája | 4. ledna 2008 v 13:29 | Reagovat

při sportu sama a při ordinaci partner:D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama